Blije collega’s zorgen
voor blije klanten.
Wanneer onze medewerkers zich gewaardeerd en geïnspireerd voelen, kunnen ze het beste van zichzelf geven en daarmee een waardevolle bijdrage leveren aan onze klanten.
Dát is Accordis
Blije collega’s zorgen voor blije klanten. Dat is ons uitgangspunt. Daarom hebben we een platte structuur en werken we vanuit vertrouwen, zodat iedereen de vrijheid voelt om zelf een richting te kiezen. Door onze snelle groei en veelzijdige aanbod, zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen. Sterker nog, je kan zelf je eigen functie samenstellen. We bieden jou dus de ruimte om zelf je ontwikkelpad uit te stippelen.
Vrijheid en verbinding
Naast vrijheid is verbinding een kernwoord, als je het hebt over onze cultuur. We maken graag de verbinding met onze klanten. We werken hard, maar we willen het ook leuk hebben met de klant en met elkaar. Daarom vinden we het belangrijk om écht naar de klant te luisteren en te doorgronden wat de vraag is. Om dit vervolgens met elkaar voor elkaar te boksen. Iedereen helpt elkaar waar hij of zij kan en is gedreven het beste uit een project te halen. Want groei en succes komen voort uit verbinding.
Medewerker aan het woord
Heel veel geleerd in zes jaar tijd. Meedenken met mensen die in de zorg werken en ze blij maken, daar krijg ik energie van!
Loretta Rutten
Consultant
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Klaar om Impact te Maken in de Zorg?