Administratief medewerker
Heb jij een scherpe blik en zorg jij ervoor dat alles tot in de puntjes klopt? Ben jij op zoek naar een uitdagende duo-rol op de afdeling Back Office bij een persoonlijk, informeel en groeiend bedrijf? Dan hebben wij bij Accordis de perfecte uitdaging voor jou!
Tuil
MBO
28 uur
Administratief medewerker
Accordis, dé partner voor zorginnovatie, is op zoek naar een administratief medewerker om ons team te versterken. Gevestigd in Tuil, bieden wij je een uitdagende duo-rol binnen onze dynamische werkomgeving op de afdeling Back Office. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de debiteuren- en crediteurenadministratie, inclusief alle bijbehorende taken.
Daarnaast verzorg jij de personeelsadministratie en kunnen collega’s bij jou terecht voor vragen over contracten, salaris, ziekte en verlof.
Daarnaast is je baan geen dag hetzelfde en kom je te werken in een open, gezellige en informele organisatie met leuke collega’s die jij ook graag ondersteunt. Deze rol biedt je de kans om een essentiële bijdrage te leveren aan de verbetering van de zorg.
- Je brengt overzicht in onze administratie
- Je verzorgt onze personeelsadministratie
- Je ontfermt je over onze debiteuren - en crediteurenadministratie
Wat we van je verwachten...
Je bent iemand die blij wordt van structuur, rust en overzicht. Je weet wat er speelt en brengt overzicht aan in de administratie. Doordat je goed weet te prioriteren, pak jij altijd als eerste op wat écht belangrijk is.
- Je hebt minimaal een mbo4-hbo werk- en denkniveau
- Je hebt goede kennis van Office365 (Teams/Excel)
- Heb je nu al ervaring met Exact Online en NMBRS, dan is dat mooi meegenomen maar zeker geen must
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent ongeveer 28 uur per week beschikbaar
Wij bieden
Bij Accordis staat de medewerker centraal en dat zie je terug in onze arbeidsvoorwaarden. Als administratief medewerker kom je terecht in een gezellige, informele omgeving waar je omringd wordt door professionals die net als jij een passie hebben voor IT en de zorg. We begrijpen dat een goede balans tussen werk en privé essentieel is. Ons salarispakket is marktconform en we bieden uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ontdek hiernaast wat je nog meer kunt verwachten:
- Je ontvangt een marktconform startsalaris
- Je krijgt een arbeidscontract op basis van een fulltime dienstverband
- Je komt te werken in een organisatie waar veel ruimte is voor eigen initiatieven
- Een kosteloze uitgebreide lunch met collega's
- Een aantrekkelijke pensioenregeling
- Een warme organisatie waar jij je snel thuis voelt
- Een informele fijne werksfeer waarbij je met collega’s kunt sparren, ook buiten werktijd leuke dingen doet en natuurlijk borrelt op onze vrijdagmiddagborrel
Medewerker aan het woord
Als producteigenaar ben ik verantwoordelijk voor het onderhouden van de website en de online zichtbaarheid op social media. Het zou mooi zijn als jij deze mooie rol van mij kan overnemen en ons bedrijf kan laten groeien qua imago.
Loretta Rutten
Consultant
Accordis is…
de specialist in het, met behulp van IT-oplossingen, grondig verbeteren van de prestaties van zorgorganisaties, zoals ouderenzorg, thuiszorg, gehandicaptenzorg en de GGZ. Ons team heeft veel kennis en ervaring op het gebied van elektronische patiëntendossiers (EPD’s), elektronische cliëntendossiers (ECD’s), eHealth en data. Samen met de opdrachtgever naar een hoger plan, daar gaan we voor. Zodat het leven van iedereen die zorg geeft of krijgt aangenamer wordt. We genereren geen dikke rapporten; wel zichtbare en duurzame resultaten. Zo houden zorgprofessionals meer tijd over voor het belangrijkste werk: de zorg.
Enthousiast?
Neem dan contact met ons op! Stuur je CV en motivatiebrief naar Jet.van.der.veen@accordis.nl.
Heb je nog vragen over de functie? Bel gerust onze recruiter, Jet van der Veen, op 06-81689838.