
Officemanager
Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en zorg je ervoor dat alles tot in de puntjes klopt? Ben jij op zoek naar een uitdagende duo-rol op de afdeling Backoffice bij een persoonlijk, informeel en groeiend bedrijf? Dan hebben wij bij Accordis de perfecte uitdaging voor jou! Dan hebben wij bij Accordis de perfecte uitdaging voor jou!
Tuil
MBO-HBO
32 uur
Officemanager (24-32 uur)
Als Officemanager speel je een belangrijke rol binnen onze Backoffice. Je houdt je voornamelijk bezig met de debiteuren- en crediteurenadministratie, maar ondersteunt ook collega’s van verschillende afdelingen met administratieve en organisatorische werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde in ons gezellige, informele team, waar je samen met collega’s de zorg een stap verder helpt.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Beheer van de debiteuren- en crediteurenadministratie
- Verwerking van bankmutaties en voorbereiding van de maandafsluiting
- Ondersteuning van collega’s op diverse afdelingen
- Uitvoeren van administratieve werkzaamheden
- Gastvrij ontvangen van klanten en leveranciers
Wat wij zoeken...
Jij houdt van structuur en overzicht. Je weet precies wat prioriteit heeft en pakt als eerste op wat écht belangrijk is. Daarnaast beschik je over:
- Mbo4- of hbo-werk- en denkniveau
- Goede kennis van Office365 (Teams/Excel)
- Het vermogen om zelfstandig te werken, maar ook goed samen te werken
- Een proactieve en nauwkeurige werkhouding
- Ervaring met Exact Online is een pre, maar geen must
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Beschikbaarheid van 24-32 uur per week
Wat wij bieden
Bij Accordis hechten we veel waarde aan een fijne werksfeer en een goede balans tussen werk en privé. Je komt te werken in een informele en collegiale omgeving, waar ruimte is voor eigen initiatief en professionele groei. Daarnaast bieden wij:
Ontdek hiernaast wat je nog meer kunt verwachten:
- Een marktconform salaris
- Een uitgebreide, kosteloze lunch op kantoor
- Een aantrekkelijke pensioenregeling
- Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
- Een open en collegiale werksfeer, met ruimte voor ontspanning en sociale activiteiten
Medewerker aan het woord
Als producteigenaar ben ik verantwoordelijk voor het onderhouden van de website en de online zichtbaarheid op social media. Het zou mooi zijn als jij deze mooie rol van mij kan overnemen en ons bedrijf kan laten groeien qua imago.
Loretta Rutten
Consultant

Accordis is…
de specialist in het, met behulp van IT-oplossingen, grondig verbeteren van de prestaties van zorgorganisaties, zoals ouderenzorg, thuiszorg, gehandicaptenzorg en de GGZ. Ons team heeft veel kennis en ervaring op het gebied van elektronische patiëntendossiers (EPD’s), elektronische cliëntendossiers (ECD’s), eHealth en data. Samen met de opdrachtgever naar een hoger plan, daar gaan we voor. Zodat het leven van iedereen die zorg geeft of krijgt aangenamer wordt. We genereren geen dikke rapporten; wel zichtbare en duurzame resultaten. Zo houden zorgprofessionals meer tijd over voor het belangrijkste werk: de zorg.
Enthousiast?
Zie jij jezelf in deze rol? Stuur je cv en motivatie naar vacatures@accordis.nl. Heb je vragen over de functie? Neem contact met ons op via 085 - 0882420.
